פאפוס עם ילדים – מסלול טיול, טיפים והמלצות

פאפוס עם ילדים – מסלול טיול, טיפים והמלצות

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים

חזרנו משישה ימים מופלאים בפאפוס, והבאנו עמנו לא רק חוויות נהדרות אלא גם שלל טיפים ועצות למטיילים הבאים. פאפוס מציעה שלל אטרקציות ומקומות מרתקים למשפחות, ובעזרת התכנון הנכון, ניתן ליהנות מכל רגע.

היערכות לטיסה: טיפים והמלצות

1. טיסות ונהיגה בשמאל: הזמנו כרטיסי טיסה של ראינאייר עם פריוריטי, מה שמאפשר הזמנת מקומות ישיבה מראש, תיק גב וטרולי לכל נוסע. חשוב לזכור שילדים לא תמיד סוחבים את התיקים, ולכן כדאי לקחת תיקים שבאמת יישאו בעצמם או לשלם על מזוודה.

בנוסף, לקחנו כסא בטיחות מהבית – זהו כסא נוח ומוכר לילד, וכסא בטיחותי מאוד. יש לציין שלא משלמים על כסא ילד בטיסה, וגם לא על עגלה. בשדה התעופה בישראל לא בדקו כמות נוזלים, אך בשדה בפאפוס כן.

עצה: הקפידו על כללי הנוזלים כדי להימנע מאי נוחות בבידוק.

2. מלון: אליסיה פארק מלון דירות מומלץ מאוד במיקום מרכזי. החדרים נקיים, יפים ומאובזרים בכל מה שצריך. יש מסעדה, סופר ומכולת במתחם, בריכה ענקית וחניה צמודה. דירת הפנטהאוז מדהימה וכוללת מרפסת ענקית, בעוד שהדירות הרגילות גם הן נוחות ומתאימות למשפחות.

עצה: דאגו להביא אוכל קל לרגע ההגעה למלון בלילה, ודאגו להזמין חדרים קרובים זה לזה מראש.

אטרקציות מומלצות בפאפוס והסביבה

3. טיילת פאפוס טיילת נחמדה עם מסעדות ומזג אוויר נעים. בערב מומלץ להביא ג'קט בגלל הבריזה הקרירה.

4. קניון פאפוס בקניון תמצאו רשתות מזון מהיר אמריקאיות כמו KFC, טאקובל, סאבוואי, ווגאממה, וסינבון. יש גם סניף של סטארבקס בעיר.

5. סופר וג'מבו בג'מבו תוכלו למצוא הכל. שימו לב להשאיר מקום במזוודות לחזור עם הקניות.

6. לימסול נסיעה של כ-40 דקות מפאפוס. ניתן לבקר בתערוכת המכוניות ובטירת לימסול המרשימה. סביב הטירה יש שפע של מסעדות. קניון לימסול גדול ומציע שלל פעילויות לילדים, כולל משחקייה ענקית, החלקה על הקרח, באולינג ועוד.

7. כפר Kathikas ויקב Willkommen הכפר הציורי קרוב לפאפוס ומציע אווירה כפרית מקסימה. היקב מציע טעימות יין, סלט פירות והצצה למערה בת 1000 השנים.

8. לאצ'י והלגונה הכחולה שיט בנמל לאצ'י אל הלגונה הכחולה הוא חוויה מהנה לכל המשפחה. השיט כולל פירות ויין חופשי, והמים בלגונה קפואים אך מזמינים לקפיצה.

9. מסעדות בלימסול ובפאפוס מסעדת "meat bar" בלימסול מציעה אוכל טעים ושירות מעולה. בלאצ'י, מסעדת "cafe vrisi" מציעה משחקים לילדים לצד אוכל נהדר. טברנת דמוקריטוס מציעה מופע מקסים ואוכל טוב.

10. קברי המלכים בפאפוס אתר מרהיב ופתוח עד שעות הערב. מומלץ להגיע בשעות אחר הצהריים כדי להימנע מהחום.

11. מסעדה אפריקאית The Braai Lodge מומלצת מאוד עם תפריט סימון אלרגניים ושירות טוב.

12. שוק פאפוס השוק מציע מזכרות, תיקים ופירות וירקות טריים. בית הקפה "נרו" מציע נוף מרשים על העיר.

טיפים כלליים לגלישה בנייד וכרטיס סים מקומי

13. כרטיס סים וגלישה בנייד כדאי לרכוש כרטיס סים מקומי לגלישה בנייד. ניתן לקנות בקניון כרטיס 2 גיגה ב-20 יורו. מי שחייב גלישה טובה וזמינה, מומלץ לפתוח חבילה מהארץ.

14. WiFi רוב המקומות מציעים WiFi חינם, כולל מסעדות וקניונים.

מסקנות

פאפוס מציעה חוויות מרתקות לכל המשפחה עם שלל אטרקציות, מסעדות ופעילויות. בעזרת התכנון הנכון והכנה מראש, ניתן ליהנות מטיול משפחתי מהנה ומוצלח.

לחזור למשהו ספציפי?